Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Länge sedan jag fick mig ett så gott skratt!
I min enfald så trodde jag att man kunde uppskatta humorn utan att ha växt upp med den brittiska vistraditionen, uppenbarligen hade jag fel.Den eventuella humorn verkar bero på
1. Att jag tror att "de" i Kina "gör det"=har sex? med chili som betalning.
2. Att jag bryr mig om min mors "heder", som i sin tur ska bero på hennes sexuella äventyr. (De ska troligtvis helst brista i både kvalitet och frekvens. Say whuuut?)
3. Att jag bryr mig om min systers sexuella heder. (Se ovan.)
Som om detta inte vore nog så verkar den skäggige farbrorn tro att dett tillför något på upprördhetsskalan att han nämner sin "willy". Jag bryr mig inte om den och förstår inte varför jag borde göra det.
Därefter slutade jag lyssna.
Heres 2 yuo mi lass!! I like itI min enfald så trodde jag att man kunde uppskatta humorn utan att ha växt upp med den brittiska vistraditionen, uppenbarligen hade jag fel.
http://en.wikipedia.org/wiki/FornicationHeres 2 yuo mi lass!! I like it
Gärna fler.
Meh! Det såg ut som det blev dubbla inlägg, därför raderade jag ett. Nytt försök.
Jag tycker att den är rolig av precis samma anledning som jag tycker t ex Tom Lehrers "The Irish Ballad" är rolig. Den ena försöker chocka med våld, den andra med sex utan att för en sekund kliva utanför ramen av hur en traditionell visa ska låta i övrigt.
Jag tror det är därför jag inte tycker det är kul då jag mest tycker det blir fånigt då man ska chocka med sex. Förstår liksom inte att någon blir chockad av det.
Däremot har jag lyssnat på väldigt mkt av vistraditionen, däribland den brittiska. Jag kan därför se hur de tagit med vissa saker som "ska finnas med" i den traditionen.