Sv: Fångtråd del 4
Dagsfärska bilder
Lille herrn, i fluffig vinterpäls:
Viktmåttbandet står kvar till det han gick ner till för några v sen:
Såhär snygg klippning får man på Ultuna om man har otur (För det facila priset av 15 962 kr skulle man kanske kunnat önska lite finish, men.. )
Och tänk att så lite, det här t ex, kan göra en matte så glad och varm i själen. Han ääter (Ursäkta den vidrigt rosa hinken, ända färg de hade. Kanske töntigt men jag var tvungen att göra något för att muntra upp mig och tillvaron nu när eländet slog igen. Så hästarna fick nya borstar och jag designade om lite vad gäller utfodringsbehållare)
På det positiva:
Jag älskar djurförsäkringar i allmänhet och IF i synnerhet, man kan inte annat säga att det helt klart underlättar när kostnaderna skenar iväg.
Kvitton: 15 962 kr
If betalar: 15 467 kr
Ej ersättningsbart: receptarvode, direktreglering, bild remissavgift 495 kr
På det negativa: Disse är varm i HF =/
Dagsfärska bilder
Lille herrn, i fluffig vinterpäls:
Viktmåttbandet står kvar till det han gick ner till för några v sen:
Såhär snygg klippning får man på Ultuna om man har otur (För det facila priset av 15 962 kr skulle man kanske kunnat önska lite finish, men.. )
Och tänk att så lite, det här t ex, kan göra en matte så glad och varm i själen. Han ääter (Ursäkta den vidrigt rosa hinken, ända färg de hade. Kanske töntigt men jag var tvungen att göra något för att muntra upp mig och tillvaron nu när eländet slog igen. Så hästarna fick nya borstar och jag designade om lite vad gäller utfodringsbehållare)
På det positiva:
Jag älskar djurförsäkringar i allmänhet och IF i synnerhet, man kan inte annat säga att det helt klart underlättar när kostnaderna skenar iväg.
Kvitton: 15 962 kr
If betalar: 15 467 kr
Ej ersättningsbart: receptarvode, direktreglering, bild remissavgift 495 kr
På det negativa: Disse är varm i HF =/
Senast ändrad: