Sv: Fångtråd del 2
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Är din häst bättre eller håller fånganfallet på fortfarande?
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Är din häst bättre eller håller fånganfallet på fortfarande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ibland är det ngt mitt emellan dvs man känner den om man "trycker" lite på rätt ställe. Hur ska man tolka detta mellanting?
Du kan inte få tag i Kvarnbyfoders melassfria lucernpellets då? Det finns en lista över återförsäljare på deras hemsida. Men tyvärr finns väl de flesta ÅF lite väl långt söderut för din del... Synd att du inte bor nära - jag har en halv säck som du hade kunnat få...
Vet inte riktigt, men undrar om det är sådan puls som min vet kallar för "obetydlig". När man hittar den, men bara med lite ansträngning och om man känner på precis rätt ställe.
Lite nojig för sojaspillet i den dock, men oavsett är det ju bättre än inget.
Vet inte hur det är med Edel (Johan Hansson) men de säljer iaf lucern "rent" om man ska tro på hemsidan.
Just det
Han är inte ur akut fas, och det gör mig vansinnig. Samtidigt är han ju bättre än innan. Han har ju slutat pulsa bak, lyfter gärna osv. Dessutom rör han sig bättre än i början, men inte bra.
Sojaspill? Var någonstans hittar du det?
www.johanhansson.se skrev:Spannmål och råvaror som lucern, soja, havre, korn och vete säljs både säckat och löst.
Sojaspill? Var någonstans hittar du det?
Första sidan.
Sedan står det på hästfoder att de säljer lucernpellets men inte om de innehåller något mer.
Det är kanske så det går till ibland innan den akuta fasen går över. Jag är egentligen lite osäker på det.
Men det jag tänker på är ju om du har lyckats få bort allt som triggar igång det. Höet tex, åt han det innan han blev dålig? Har du börjat lägga det i blöt så att en del av sockret och fruktanet försvinner?
Hoppas du tar detta på rätt sätt. Jag vill inte skrämma upp dig eller tala om för dig vad du ska göra utan bara hjälpa dig att bolla tankarna.
Fast det känns ju som om det skulle vara försumbara mängder, om det ens är sant?