fångkänning i nacken ??

Sv: fångkänning i nacken ??

För att anse att den här teorin skall bli intressant fordrar jag lite mer än vad som sagts här, så därför förkastar jag den i avvaktan på att den får ngt stöd trots att den inte är motbevisad.
Det finns ett flertal ET/massörer mfl på forumet o hittills har ingen trott på detta.
Varför försvarar du så envist ngt som inte har ngt som helst faktastöd??
PL

För att anse att den här teorin skall bli intressant fordrar jag lite mer än vad som sagts här, så därför förkastar jag den i avvaktan på att den får ngt stöd trots att den inte är motbevisad.
Det finns ett flertal ET/massörer mfl på forumet o hittills har ingen trott på detta.
Varför försvarar du så envist ngt som inte har ngt som helst faktastöd??
PL

Därför att det inte heller finns något som helst bevis för att det inte skulle vara så, som jag ju har nämnt ett antal gånger nu. Jag förstår däremot inte varför man ska slänga bort en teori bara för att man själv inte har hört någon fakta om det. Det finns så mycket grejer som man inte kan ha upplevt/läst om/hört om osv men bara för det är det inget bevis på att dessa saker i sig inte existerar.. Men jag tycker att din och min diskussion självklart har fastnat och det finns nog ingen utväg. :) Du har helt rätt i ditt sätt att tycka. Jag är en sån person som tror på att allt inte är utforskat eller ens upptäckt än och du är en person som behöver fakta för att tro på något (verkar det som iallafall, jag vill inte dömma). Det är ännu inte en enda massör som hört av sig till mig och sagt att jag har fel iallafall.
Men vi kan lägga våra diskussioner på is tills någon av oss får ordentliga svar.

Tro vad du vill men ta gärna reda på lite basala fakta först.
Det finns faktiskt en massör här i tråden som anser att du har fel.
PL

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 216
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
455
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Jag undrar vad som händer när hästen sväljer för mycket luft? Min häst gör inte det men en kompis häst gör de så därför frågar jag!
2
Svar
22
· Visningar
1 124
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka