Inte jag heller. Då har jag ändå fött barn (den smärtan är visserligen väldigt annorlunda).Ja, jag har aldrig haft så ont förut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller. Då har jag ändå fött barn (den smärtan är visserligen väldigt annorlunda).Ja, jag har aldrig haft så ont förut.
Detta kommer inte läka väl utan op, de två delarna av nyckelbenet är inte i linje med varandra utan pekar uppåt som ett A. Jag brukar bita ihop om smärta och bara köra på, men detta gör något så djävulusiskt ont att det enda jag kan göra är att fokusera på att andas, när det är som värst.
Detta kommer inte läka väl utan op, de två delarna av nyckelbenet är inte i linje med varandra utan pekar uppåt som ett A. Jag brukar bita ihop om smärta och bara köra på, men detta gör något så djävulusiskt ont att det enda jag kan göra är att fokusera på att andas, när det är som värst.
Jag har fått vänta en vecka, och det har nog börjat läka ihop. De får väl börja med att bryta upp frakturen igen.Usch, stackare!
Jag var inlagd och opererades 2 dagar efter olyckan (mina snälla kollegor opererade undan sina op under natten så att ortopeden kunde köra mig på morgonen ). Hade nog inte kunnat gå hem faktiskt (även om jag skitkaxigt hävdade det på akuten, tills ortopeden kom och klämde på frakturen, inte så kaxig då!)
Fy f-n! Väntade tre dagar, det var illa nog....Jag har fått vänta en vecka, och det har nog börjat läka ihop. De får väl börja med att bryta upp frakturen igen.
Yeeey, prinsessan på ärten vill gärna tävla tillsammans med sin lilla riddare som vaktar henne från alla hemska vågor i sjön...Alltså jag har lite fobi mot att bryta ben så kan ni inte typ lägga era inlägg i spoilers hädanefter
Frågade precis chefen om det var 0 % chans att Tiger skulle kunna gå H90 i Öved. Kom på att @L8P8 ju avslöjat att deras anmälan var öppen. Jag är ju bra på att avanmäla mig så är det mer än 0 % chans så kan jag ju anmäla oss iaf
Ber om ursäkt!Alltså jag har lite fobi mot att bryta ben så kan ni inte typ lägga era inlägg i spoilers hädanefter
Yeeey, prinsessan på ärten vill gärna tävla tillsammans med sin lilla riddare som vaktar henne från alla hemska vågor i sjön...
Ber om ursäkt!
Vi får se om den lilla riddaren hunnit få ork nog tills dess
Han kan få lite energi och ork av mitt djur? Hon har alldeles tillräckligt av den varan.
Måste fixa en mailadress till djuret! Eller WhatsApp kanske för stora filer??
@fio @Novali01 @Wilisia mfl. Kan ni proffs försöka ge några riktlinjer för hur man kan få ett hum om hästen är o bra kondis för att gå en 90-terräng?
Tänkte låta chefen o @Wilisia galoppera honom o känna efter men vill ändå försöka förstå. Det känns så himla godtyckligt. Jag känner ju när han blir trött men har dålig koll på ansträngningen han gjort. Han tillhör kategorin som hellre ger upp än springer på vidare