Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag red D-ponny hade vi ett lag från mittsvenska, Vi tränade på Frösö stallets bana, där finns hinder av olika typer, men man hoppar lite runt runt på anläggningen, men det funkar perfekt som träning.
Sen tror jag om jag inte missminner mig att vi hade Linda Algotsson som kom en gång och tränade oss där (jag tror det var hon
Terje tror jag är grenledare för mittsvenska när det gäller fälttävlan, men han bor i uppsala just nu, men om jag känner honom rätt skulle han bli jätte entusiastisk över att höra att det finns intresse för fälttävlan och träning.
Om det blir ett gäng kan ni säkrt gå ihop och fixa bra tränarledda träningar.
Jag tror sedan att jag var och tävlade i Härnösand på deras fälttävlansbana.
Sen finns ju självklart Åsarna och Uli som nämnts och hon är väll dom som tävlat mest häromkring vad jag vet, Eller så min gamla klubb kompis Cecilia som har en fälttävlans häst som hon tävlar och som red SM på gamla trotjänarn Silver, är det någon som vet vilka möjligheter det finns att träna och tävla fälttävlan här upp borde det nog vara hon.
Ps.Det syns att det är en hästmännsika som är din bil, gick förbi den imorse
Här är några som ligger ca 20 mil från oss.(Bollnäs)
Örebrotraktens RF 3/6 26/8 7/10
Baståsen 1/7
Enköping 11-12/8
Stockholms FK 22-23/9
Botkyrka 25-26/8
Hofors 4-5/8
Bollnäs 26-27/5 28-29/7
Egentligen borde jag ha tagit detta via PM, men detta var ju en Norrlands tråd, så den gäller ju alla norrlandsekipage!
En för alla och alla för en i Fälttävlans livet, eller?
Jag vet inte om han fortfarande lever, men han och Cecilia hade mycket roligt. Jag tror inte att hon är den lillasyster du pratar om, hon köpte honom. Sedan tror jag att hon ev. lånat ut honom under en period, men att hon aldrig sålt honom och sist jag hörde gick han som pensionär hemma hos Cecilia.
Du har helt rätt han verkade vara en underbar ponny och han och Cecilia hade nog mycket roligt tillsammans.
Han var ju även en duktig hopp ponny.
Ja, slåss är jättedumt.. men nog kan det behövas lite välriktade sparkar för att få fart i folk
Jag ska faktiskt kolla upp intresset av fälttävlansbana, det skulle vara skitskoj!