Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha, jag tro det är den enda godkända här uppe i norrbotten
Vill bara säga att skulle ni vara seriöst intresserade ställer jag gärna upp och hjälper er!!! Brukar vara med och arrangera fälttävlanstävlingar och har ett relativt stort nätverk med banbyggare osv. så hör av er personligen skulle jag tycka det var roligt om ni där uppe kom igång ordentligt.hmm, ja då är det ju inte så många... Och här i västernorrland är det ju också glest... Men vi får väl vara glada för de banor som finns och försöka få upp intresset lite mer - så kanske det kan bli fler banor framöver
Om jag inte har helt fel så ska du nog prata med Claus Schultz (stavning?) som har ett kollektivstall där, finns ju något annat kollektivstall men vet inte riktigt vilken av dem som har hand om banan. Jag tror inte det brukar hållas träningar där.
Nä men hej
Ja visst var det fint och bra! Men alla måste ju tyckt att jag var knäpp, åka 15 mil jätteentusiastisk - och sen knappt våga hoppa de där pyttehindren :smirk: Det måste helt klart bli träningar oftare för min del, annars kommer jag mesa ihop totalt...
Men för er gick det ju bra! Och min häst var i alla fall lycklig
Ja men det låter väl som en plan Rulla ner hästen hit och hoppa lite, och sen sänker vi hindren till hälften ungefär och tvingar mig att hoppa...
Den 26 aug går det att ta FT-kortet där. Sen är det en till träning 23 sep men då var det ingen korttagning.
Det känns som att det blir lite långt för att åka och träna för mig. Jag och Anna_ bor ju grannar med norrlandsmått mätta. Tror att träningen hon var på var lite närmre om jag inte missminner mig. Är inte helt säkert, men hur långt är det till Åsarna?