Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Höjderna du skriver stämmer, men det får inte förekomma högre klasser än LB och 1.10 hoppning på lokaltävling, så att du påstår att det är olika i olika delar av landet är lögn.
Och vad får du ut av att ljuga, det kanske är bättre du svarar på det själv.
Det är ju du som säger att jag ljuger. Därför kan jag inte svara dig efetrsom jag inte ljuger. tävlingen jag tävlade är en drive in eller som nån skrev pay and ride. var inne på förbundets hemsida och ser också att det står tom 110cm klasser: lokal. Måste luska lite i detta.
en LOKAL DRIVE IN!!!
du kankse inte är läs kunnig! ursäkta men nu börjar jag bli förbannad. jag behöver desutom inte förklara mig för någon här inne över huvudtaget!
vad är det med dig egentligen!!!!
du vet inget om mig men ändå dömmer du mig!?
börjar fundera på vad det finns för folk här inne egentligen!!! detta är sjukt!
tävlingen var en så kallad "lokal drive-in" har (papparena kvar.) där har dom både hoppning för ponny på morgonen och går sedan över till häst. klasser mellan 60cm-135 om jag inte mins helt fel. men jag förstår fortfarande inte varför jag ska behöva förklara mig för dig. och jag har inte ändrat mig hela tiden varför skulle jag göra det. därimot har jag en tendens till att handla först och tänka sen det kan nog verka något förvirrande. :smirk:
En i stallet har en häst som gått mkt fältävlan. Bara två lindriga skador(på hästen) har de råkat ut för under många tävlings säsonger. Så jag tror inte fältävlan skulle vara värre än någon annan gren. Bara man är försiktig så..
Kläder & Bli fin Vilka press on-naglar är snygga men också lätta att ta bort och som inte sliter så mycket på de naturliga naglarna? Jag skulle vilja ha...
Hundavel & Ras Källa på det?
Jag upplevde inte att min bulldogg var direkt mer korkad eller smartare än snitthunden jag haft. Det beror ju på hur man...
Ekonomi & Juridik Därför att när det händer en sån här olycka så är det de allra bästa för alla tycker jag. Allt kan bli fel men när det är levande djur...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.