Fältävlan för nyböjare??

Aliche

Trådstartare
Tjena =)
Jag undrar vad man gör om man kankse skulle vilja prova på det här med fälttävlan lite... Nån som vet bra kurser eller så i Skåne? Letar just nu egen häst och skulle, när den hittats *L*, vilja pröva på fältävlan för att se om det är så läskigt som det verkar *hihi* nej men allvarligt så verkar det faktiskt ganska kul då jag älskar att hoppa utomhus, är ingen ridhus människa! Tacksam för alla svar om var och hur ni började!

Ta kontakt med en tränare eller bra ryttare, många har lektioner på olika banor. Får du rätt hjälp från början så är det värt mycket. :)

Jag är lite nyfiken/intresserad jag med, men måste också hitta ny häst först... Men jag vet ju vem jag skall prata med. ;)

Men när man provar på så är väl hindrena inte jättehöga hoppas jag :crazy: tycker det verkar lite läskigt med fasta hinder med å andra sidan verkar det otroligt roligt att kunna kombinera hoppning å uteritt :bow:

Jag vill också :idea:

Jag är hopprädd egentligen, speciellt i ridhus. Tycker "vanliga" hinder är lite läskiga. :crazy: Men däremot ute, när man kan välja själv när man vill hoppa och hur högt, då är det roliiigt! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 303
  • Låst
Övr. Katt Hej! Jag har en fantastiskt vacker blandrashona (50% ragdoll och 50% scottish straight) med underbar personlighet som jag önskar para...
2
Svar
27
· Visningar
8 918
Senast: Poppy
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 202
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 562
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • 🎄Jul 2024🎄