Falsterbo 2019

Waco

Trådstartare
Givetvis har kollegan tagit ut föräldraledighet hela denna vecka så jag är fast på jobb och kan inget se :( så rapporter från er på plats önskas :D

Hur har 5åringarna sett ut? Hej och hå vad domarna inte varit överens...

Ja det var väldigt oeniga! Jag åker ner på torsdagen och ska se finalerna, då är det säkert ordning i domar båset. :D

Vi kollade på 5 åringarna idag och det var väldigt svajigt mellan domarna. Många fina ekipage som fick höga poäng av 2 domare, blev totalt sågade av 1🤔 Men annars gött väder och bra shopping 👍

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 747
Senast: Bortglömd
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka