Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några tips på hur man kan underlätta fällningen? På hur man på ett smidigt sätt kan få bort pälsen från hästen, inte några tillskott. Har en sån där taggig svettskrapa i metall, funkar helt ok. Men man vill ju alltd bli effektivare
Man får inte prata eller andas med munnen när man är i närheten av hästen ^^ Har funderat på munskydd haha!
Ja, då är min "pälsskrapa" effektivare. Den slipper man tömma hela tiden Om man skulle ta och skaffa nakenhäst nästa gång...?
Man får inte prata eller andas med munnen när man är i närheten av hästen ^^ Har funderat på munskydd haha!
Några tips på hur man kan underlätta fällningen? På hur man på ett smidigt sätt kan få bort pälsen från hästen, inte några tillskott. Har en sån där taggig svettskrapa i metall, funkar helt ok. Men man vill ju alltd bli effektivare
Ett bra tips är att släppa ut hästen och rulla i blöt lera. När det sen har torkat är det bara att dra på munskyddet och borsta på, släpper fint då!
Utan att läsa tråden...
Vissa av dom riktiga lurvbollarna fällde lite i går såg jag. Min egen fäller inte än så jag passade snabbt på att klippa sista gången.
Varför börar dom så tidigt? Så brukar det väl inte vara!