Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där fick mig att garva så jag väckte min sovande partnerOch jag ber om ursäkt om det är ett attraktivt utseende i någons ögon).
Känslor kan ju växa fram. Har själv insett det.Vad säger ni, går det?
Lite allmänt funderande sådär :P (fast jag eg borde sova )
Men kan ni falla för någon som ni inte tycker är snygg egentligen?
Jag kan. Utseendet spelar NOLL roll. Kan knappt ligga med nån som är snygg men puckad. Hjärnan är det sexigaste enligt migVad säger ni, går det?
Lite allmänt funderande sådär :P (fast jag eg borde sova )
Men kan ni falla för någon som ni inte tycker är snygg egentligen?
Lite så är det med personen jag har fallit för. Ser bra okej ut, men är på något sätt helt oemotståndlig.Jag kan, eller alltså personen måste ha ett "okej" utseende, men behöver inte vara snygg utan kan som sagt se " okej" ut . Har personen då en helt underbar personlighet så kan jag bli kär ändå, men då växer det fram lite sakta. Ju mindre snygg personen är desto mer attraktiv personlighet måste denne ha för att jag ska fastna.
Exakt så är det för mig medJag är väldigt styrd av vad jag tycker om personen ifråga. Kan tycka att någon är rent ut sagt ful vid första anblick, men börjar jag uppskatta människan som person ändras min uppfattning ofta radikalt. Det är alltså inte så att jag börjar bortse från hens utseende i takt med att jag lär känna hen, utan det är bokstavligen min bild av utseendet som förändras.