Trissa

Trådstartare
Jag har fått för mig att det fanns en länk på asvh:s hemsida till hingstarnas "faktablad". Det var en enda lång sida där de bladen fanns inscannade, eller har jag drömt det? Jag kan inte hitta någon sån sida längre. :confused:

Sv: Faktablad

Det fanns där innan men nu letade jag genom hela asvhs hemsida och hittade det inte!

Därimot står det ju att hingstägare kan fylla i direkt på webben så de kanske har tagit bort de gamla nu när säsongen är slut och uppdaterar dom inför nästa.

Var det något speciellt du letade efter?

Jag var lite nyfiken på avgifterna på Millegarnes hingstar i år, och eftersom jag inte har hingstkatalogen här tänkte jag kolla det på faktabladen....

Jag puttar lite på den här, och undrar om nån vänlig själ med en hingstkatalog kan berätta vad det var för avgifter på Navarone, Twilight och Metall för 2004? Och om någon vet vad Millegarne hade för övriga avgifter?

I och med att de hingstarna blev godkända i år finns det inte någon info i årets hingstkatalog. På Highlight står det att inga uppgifter inkommit från ägaren :( Det finns ingen hänvisning till någon hemsida.

Nämen, vad tjurigt det var då! De har en hemsida, men inga prisuppgifter där. Jaja, det är inte jätteviktigt....men irriterande!

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 272
Senast: Shpongle
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar