Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har fått för mig att det fanns en länk på asvh:s hemsida till hingstarnas "faktablad". Det var en enda lång sida där de bladen fanns inscannade, eller har jag drömt det? Jag kan inte hitta någon sån sida längre.
Det fanns där innan men nu letade jag genom hela asvhs hemsida och hittade det inte!
Därimot står det ju att hingstägare kan fylla i direkt på webben så de kanske har tagit bort de gamla nu när säsongen är slut och uppdaterar dom inför nästa.
Jag puttar lite på den här, och undrar om nån vänlig själ med en hingstkatalog kan berätta vad det var för avgifter på Navarone, Twilight och Metall för 2004? Och om någon vet vad Millegarne hade för övriga avgifter?
I och med att de hingstarna blev godkända i år finns det inte någon info i årets hingstkatalog. På Highlight står det att inga uppgifter inkommit från ägaren Det finns ingen hänvisning till någon hemsida.
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Trädgård & Växter Du tycker jag är otrevlig? Jag tog mig tiden att svara för att jag har erfarenhet av brunnar och får snorkigt svar tillbaka. Och som du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.