Fakta om Shiba Inu?

A

Amela

Hej!

Jag har klurat rätt länge på vad valet av ras på min andra hund ska bli.
Och jag fastnade för Shiba Inu.

Har läst en del om rasen men undrar ifall det är någon där ute som har en Shiba eller har erfaranheter av rasen.
Så skulle jag gärna vilja veta lite mer om rasen. (ifrån erfarna ägare) :laugh:

//Amela​

Sv: Fakta om Shiba Inu?

Oj, jag hittade precis den här tråden! Så roligt att du blivit shibafrälst! ; )

Har en liten shibadam hemma, och känner mig hyfsat engagerad i rasen trots att det här är mitt första rävabarn. Jag ska se om jag inte kan plita ihop någonting mer uttömmande senare idag. Är det något särskilt du funderar på?

(Övervakar denna tråd pga egen nyfikenhet jag har om denna underbara ras; mer info snart hoppas jag!) ;)

Nu petar jag på dig! Jag har nämligen också gått och blivit intresserad av att skaffa en Shiba som hund nr. 2. Spy ut all erfarenhet du har av din egna och andra Shibor du har träffat. Rasfakta och sånt kan man ju läsa mycket på nätet men det hade vart kul att få en shibaägares syn på det!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 578
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 223
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 080
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Ursäkta om det börjar bli tjatigt med såna här trådar. Har läst flera gamla men inget som stämmer in så bra på vad jag söker. Innan har...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
32 795
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2