tott

Trådstartare
Duger ett gammalt tvättfat på marken som fågelbad? Hur mycket vatten ska det vara?

Jag ställe precis ut ett och satte också i en sten som eventuella insekter och fjärilar som råkar plumsa i kan ta sig upp på.

Inte alltför djupt och gärna lite upphöjt. Dvs helst inte direkt på marken (fast jag har lagt ett men då avsätt för igelkottar direkt på marken). Tänker att all vatten är bättre än ingenting oavsett ”konstruktion” :)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 574
Senast: starcraft
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 071
Senast: Badtz Maru
·
Övr. Djur Hittade precis en skittorr groda eller padda i en kruka men vid en närmare titt så lever den, om än knappt. Vad fan gör jag?! Har lagt...
2
Svar
22
· Visningar
3 261
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka