Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hör av dig till kundservice med dina synpunkter, tror nog att de som tillverkar Anammas färs vill veta hur det nya receptet tas emot. Det kan ju också vara ett tillverkningstillfälle som blivit fel (har jag råkat ut för på annan fryst mat). Eller står det nytt recept på förpackningen? Du får kanske inte alla pengar tillbaka men kanske kuponger som du kan använda till andra produkter av samma leverantör.Jag har köpt anammas färs igen som jag brukar men nu har de ändrat receptet och färsen är oätlig. Kan jag be att få pengarna tillbaka antingen från butiken där jag köpt färsen eller från anamma? En förpackning kostar i alla fall nästan 90 kronor.
Det är ingen mening med att kontakta butiken - jag skulle maila Anamma eftersom det är de som ändrat receptet.Jag har köpt anammas färs igen som jag brukar men nu har de ändrat receptet och färsen är oätlig. Kan jag be att få pengarna tillbaka antingen från butiken där jag köpt färsen eller från anamma? En förpackning kostar i alla fall nästan 90 kronor.
Ja, det står att det är nytt recept. Färsen ser också helt annorlunda ut.Hör av dig till kundservice med dina synpunkter, tror nog att de som tillverkar Anammas färs vill veta hur det nya receptet tas emot. Det kan ju också vara ett tillverkningstillfälle som blivit fel (har jag råkat ut för på annan fryst mat). Eller står det nytt recept på förpackningen? Du får kanske inte alla pengar tillbaka men kanske kuponger som du kan använda till andra produkter av samma leverantör.
Provade att göra det. Tyvärr fungerade inte deras formulär och telefontiden för dagen hade gått ut.Det är ingen mening med att kontakta butiken - jag skulle maila Anamma eftersom det är de som ändrat receptet.
Producenten brukar också vara mer generös än återförsäljaren.
Har dom Facebook så kan du skriva där men det dröjer nog ett tag innan du får svar. Enklast är nog att kontakta dom imorgon men tror det kan vara svårt att få pengar tillbaka men går alltid att försökaProvade att göra det. Tyvärr fungerade inte deras formulär och telefontiden för dagen hade gått ut.