f.d gallopp häst

Sv: f.d gallopp häst

Ninniw skrev:
har du inget användarnamn Icebabe_1 ? så man kan pma dig?

Hon har gjort sej av med hästen. Kunde väl inte hantera den. :cool:

Senast ändrad av en moderator:

lawless skrev:
Hon har gjort sej av med hästen. Kunde väl inte hantera den. :cool:

? nu förstår jag inte vad vad har med vad att göra...? Vem har gjortsig av med hästen apropå vadå?? apropå att hon var inloggad som gäst??

har precis st en urgullig kille på 6 år. han heter dios del viento...föddes på irland, impoterades till spanien och började sin löparkarriär där.. senare blev han skadad i kotorna fram och en tjej som jobbade där köpte ut honom...han kom sen till sverige å här kastrerades han vid 4 års ålder...efter ett tag ville hon ta upp dressyr intresset och han kom till mitt stall i småland, han stod innan i sthlm. meningen var att han bara skulle vara här över sommaren 2004 men han blev kvar då ägaren flyttade tillbaka te spanien....han blev jättefin och stod sen hela vintern då hon som utbildade honom inte hade tid med fler hästar...sen togs ridningen upp i gen i våras och det gick bara framåt...

han sattes ut på annons och nu är han såld. det ända vi märkte med honom va att man inte kunde ta inn honom isst på kvällarna. då han under sin tid i spanien ALDRIG gått ute i en hage!!!! man annars är han som vilken annan häst...inte alls så pigg som man kundfe tänka sig...en ursel hoppare var ha oxå....fniss..

//Malin

Fattar inte vad du skriver?????????????
Icebabe_1 har inte It's approval kvar.

lawless skrev:
Fattar inte vad du skriver?????????????
Icebabe_1 har inte It's approval kvar.

Hahaha, ok... Kollade inte allt för noga, tråden var visst ganska gammal... :o Haha Hörde att en häst som nu är 8år och vallack skulle säljas så... Men sorry efter som det tycks som att det var ett ömt ämne för dig....

*ninni kravlar i stoftet för om det nu gör iawless lyckligare*

va???? Du fattade ju ingenting skrev du och fick svaret.Å de ska jag ha skit för. Jaja.

*lawless om jag får be* :smirk:

Varför så arg? Frågan var väl befogad? Be om ursäkt till den du skäller på, tror inte att du hade gjort det utan att vara anonym...

cutty skrev:
Varför så arg? Frågan var väl befogad? Be om ursäkt till den du skäller på, tror inte att du hade gjort det utan att vara anonym...

Å vem är du att säja att jag var arg? Om det är någon som ska ha en ursäkt så är det jag. För jag var inte ett dugg arg utan vill vara klar och tydlig så att hon förstod. Det visade sig att hon inte ens visste vad hon skrev om därför att tråden var gammal.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 414
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 469
Senast: miumiu
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 085
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar