F a l s t e r b o

E

evrebellma

Någon som kanske har koll på några tv-sändingar där ifrån?! Så man inte missar!! ;) Inte hittat ngt själv ännu..

Sv: F a l s t e r b o

Jag vill också veta! För visst borde det gå någonting från falsterbo på tv?

en till som gäääääärna vill veta!!!!

» Lördagen den 15 juli
TV4
- 23.35-00.30

» Söndagen den 16 juli
TV4
- 15.40-16.35 och 23.35-00.30.
TV4 + - 12.20-13.15.

» Måndagen den 17 juli
TV4
- 15.25-16.15.
TV4 + - 14.05-15.05.

Är det inte mer TV från falsterbo än detta?!
:cry: :eek:
vad trööökigt!

Ett enkelt sätt att hitta när det sänds från hästtävlingar bland annat falsterbo är att gå in på www.ridsport.se och klicka på Media och Ridsport i TV. Där står alla tider.

Aleksandra skrev:
Är det inte mer TV från falsterbo än detta?!
:cry: :eek:
vad trööökigt!
Tycker svnesk TV visar sjukt lite hästsport:smirk:
När vi var i Turkiet hade dom en tysk sportkanal. Där var det hästhoppning mest hela tiden.

tycker det är dåligt att dom inte visar mer, tycker dom kan sända hela veckan! men dom har väl tagit bort huntingen pga. att tv4 har det nu mera. verkligen synd!

Liknande trådar

Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
90 341
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Jag är både ledsen och förbryllad just nu :confused: Låångt för att förklara bakgrund men tacksam om någon orkar läsa! I stallet...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 382
Senast: Alexandra_W
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 580
Avel Är det någon hör inne som känner till något om de sk "Bysingsbergsrussen" och deras ättlingar? Bysingsbergsrussen föddes upp av Arthur...
Svar
2
· Visningar
1 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka