Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kan du inte fixa en smileytävling?
så kan vi som hänger här på buke måla egna smileysar å sen får dom andra rösta vilka dom tycker e bäst, å dom som vinner då får bli smileysar som man kan använda i sina inlägg
de vore ju kul
Här kommer 10 förslag på "nya" smileysar som jag knepat ihop i samma stil som de vanliga Bukefalos-smileysarna. Jag gillar när de ser likadana ut stilmässigt. Vad tycks?
Smile - en som är lite mer normalglad, de två nuvarande glada är för lika varandra Crying - tårarna var svåra att få att synas Yum Puss - den här fanns förut men inte längre Love1Love2 Devil1Devil2 - kan få svans om ni tycker det blir bättre Idea Hrmpf
Jag har en del men de tycks inte funka
Ler
: Skratta
=)) Jätteleende
XD Skrattar gott
Flirt
:* Puss på kinden
:-X Puss
:X Stor puss
*<:-) Tomte smiley
8-) Smiley med glasögon
Sur
:´-( Gråter
:# Arg och tvär
@->- Ros
? Fråga
>:-> Jävul
) ) Ring mej sen
*01* Gott nytt år
:-$ Rodna
0:-) Ängel
) Clown
*oops* Hoppsan
:/ Inte roligt
{} Hjärta
O> Kyckling
<O> Kyckling
<<O>> Kyckling
= Lucia
Dom MÅSTE Gunnar stoppa in bland övriga smileys och därmed ta bort den fula gråtande som finns nu, samt dom två gamla som inte är likadana som dom nyare.
Clownen är heller inte likadan.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Foder & Strö Då det förutom koppar, zink och fosfor även fattas järn i årets analys så funderar jag på om kraffts high phosphorus miner skulle kunna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.