• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lurasmatte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 827
Jobbade extra på ett travstuteri där det fanns en Extrem-avkomma. Kommer inte i håg han som nån speciell. Lika snäll som de andra, :D vet inte hur det gick för honom på travet senare då han såldes.

den jag har haft var eller är otroligt snäll och klok..
dock ingen räser på banan för hon höll inte men en kanon häst att ha på fritiden! körde harv och släde med henne :bump:

Jag känner två stycken, båda är väldigt små, runt 150 cm. Den ena slåss i vagnen :crazy: och den andra är lite tittig men inte "värre än normalt". Båda är 4 år i år och båda har dragits med skador. (hovbensfraktur och korsförlamning). Att handskas med och rida är de små änglar ;)

Den jag träffat på är en ganska kapabel dam som gör sitt jobb, lite lat bara. Humör har hon men det tror jag kommer ifrån mamma eftersom jag har en undan samma sto som är ganska likt i beteende.

min kompis har en extrem avkomma... hon är fux med en stor stjärn,ca 162 i manken... är väldigt tittig och fjompig av sig,,hon är 5 år och ska antagligen starta nu i vår...

JAg har precis köpt en avkomma efter han, skall hämta valacken på lördag uppe i Laholm. Han verkar vara snäll o lugn, lite slö enligt ägaren.
Skall ha hästen till distans. plus han är en svartskimmel :love:

Kan berätta mer om en vecka då jag hunnit bekanta mig med han..

Sv: Extrem

jag har ett sto efter extrem som går som ridhäst nu hon va tydligen inge bra på banan för hon har inte sprungit in nått.

men hon är super go något stoig med vissa saker. och vill ha koll på det mästa och väldigt nyfiken. hon är en riktig enmans häst envis som en åsna haha:) men världens underbaraste när hon börjat litata på en:)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu har ny forskning kommit fram till ett sätt att mäta vilka SWB-hästar som kan komma att prestera bäst framöver inom hoppning och...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Gunnar
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Piaff
·
Kultur Varför har det blivit sådan extrem hype kring Taylor Swift? Jag förstår verkligen inte det
2 3
Svar
51
· Visningar
2 783
Senast: EmmaBovary
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 671
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka