Extra god mat?

Sv: Extra god mat?

Jag tror att pappisar/phaléner är sånna. Eller väldigt många av dem iaf.

Köpte doggys burkfoder som slank ner nu i två dagar så nu har vi lyckats pula i oss lite torrfoder också. När hon inte har ätit på ett tag blir det precis som att hon inte blir sugen på mat. När man lyckas få i henne något så blir hon hungrig igen och kan börja äta torrisar igen. Fast ny sort..

Och Royalen åt hon faktiskt 6 kulor av idag! Den ni!! :angel:

Sv: Extra god mat?

Jag blir så full i skratt :D Din hund låter precis som min papillon.. ju längre tiden går mellan han äter desto mindre "sugen" är han på maten.
Men som sagt Standarten har han ätit i över 2 mån nu o ibland går de segt o ibland snabbt att få ner dom uppblötta kulorna.

Liknande trådar

Hundhälsa Känner mig som en väldigt uråldrig hundägare som bara fodrat med torrfoder. Men nu vill ju lilla hund inte äta det (hon är under...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 267
Senast: snorp
·
Hundhälsa Lilleman (chihuahua/lhasa apso) här hemma är dålig på att äta. Och är en riktig smalis. Nu är han för smal. Han fixar inte färskfoder...
Svar
9
· Visningar
1 534
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Jag har aldrig valt att byta foder efter att jag tog över hunden. Han är rätt så kräsen när det kommer till det, han ratar foder med...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Jag behöver lite hjälp. Jag är rädd för att min 8 månders blandrastik(schäfer/gråhund) äter lite för dåligt!:( Hon äter helst bara en...
Svar
18
· Visningar
6 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka