D
Dokkan
Sv: Exteriör på islandshäst, version ?
Haha ja hon har mycket fett kvar över halsen och bogen. Hon har gått ner mycket sen i somras men allt har inte hunnit gå bort än hon är 5 år, har precis varit 1månad på träning och riden ca 1 månad innan det. E: emil fra vestri leirargördum ue: fifill fra flatey och mamman heter fruma fra hvassafelli 2klass sto. Hon rör sig flott tanken eller drömmen är väl bedömning vi får se hur långt vi kommer med det. först o främst ska hon tävlas lite i vår om allt går som det ska.
såhär såg hon ut i somras
Jag är ingen hejare på detaljerna av exteriören, det överlåter jag till någon annan, men spontant så tycker jag det är en väldigt trevlig modell på häst, väl "ihopsatt" och proportionerlig, ser ut som hon kan se väldigt flott ut under ryttare och ha lätt för att jobba rätt!
Dock måste hon banta, rund som en köttbulle och med alldeles för grov hals- går hon ner några kilo så kommer linjerna komma fram mycket tydligare och du kommer att ha ett sött, feminint sto istället för en butchig madame
(Ska jag säga, förresten )
Stam? Ålder?
Haha ja hon har mycket fett kvar över halsen och bogen. Hon har gått ner mycket sen i somras men allt har inte hunnit gå bort än hon är 5 år, har precis varit 1månad på träning och riden ca 1 månad innan det. E: emil fra vestri leirargördum ue: fifill fra flatey och mamman heter fruma fra hvassafelli 2klass sto. Hon rör sig flott tanken eller drömmen är väl bedömning vi får se hur långt vi kommer med det. först o främst ska hon tävlas lite i vår om allt går som det ska.
såhär såg hon ut i somras