Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma häst, samma plats, 3 år senare
Vad tycker ni om denna herren då? (är omusklad det vet jag, skulle behöva ltie protein men har inte blivit riden på nåt år och nu har vi precis fått in bra hö igen iallafall.)
Han är tio år, hingst, som sagt helt oriden nu på länge.
5-gångare med flott tölt, när man väl får fram den (är vad jag har hört haha, har inte ridit honom, då han inte är min)
Står visserligen o hänger lite men men var dom enda bilderna jag hade!
Men oj, shit vad tråkigt att få sånt stulet!
Gullan86: (du måste ta bort meddelanden i din PM, går inte att skicka till dig )
japp, 2004 kom han, inget exem som tur är och egentligen får han man längre än bogarna men hans hagkompis har käkat upp den! (också hingst)
.
Fin häst, jag håller inte riktigt med om dessa "måste banta" kommentarer, visst hon har lite att ta av men jag tror ärligt talat att hästen i sig är en rätt bastant och grov typ av häst, det måste man komma ihåg att alla hästar kan inte bantas till tunna pinnar eller till en smäcker modell, vissa(de flesta) islandshästar är ju av den grova typen(vilket ju egentligen var meningen med rasen från början) och de "ser" lätt tjocka ut om man jämför med dagens tävlingshästar på hög nivå.
Men sen kanske de är helt perfekt i hullet.
Jag håller med om att lite av halsen skulle kunna bantas bort men det syns att hästen har en grov hals naturligt...