exsemtäcken, vilket är bäst?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lundborg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 4 134
Sv: exsemtäcken, vilket är bäst?

jag har rambo sweetitch hoody, det är jättebra. passar bra om man har en mkt insektskänslig häst! men har hästen eksem så är det nog bara boett som funkar....

har även amigo bug buster. mitt har hållit bra men det är tunnt finmaskigt nät så om en annan häst biter i det lär det gå sönder... sen har jag ett med helhals och magplatta från mark todd, det är kraftigt och tåligt men kan bli varmt. ett rambo dustbuster plus har jag också, även det mkt bra.

har haft bucas och det tycker jag var värdelöst, bromsarna flög inunder täcket och satte sig på ryggen. :crazy:

i år har jag köpt waterproof rug liners till HW täckena. inte testat än men verkar som en supergrej, ett mkt tunnt regntät undertäcke som man fäster i flugtäckets D-ringar.

Sv: exsemtäcken, vilket är bäst?

Flinkar in med en fråga, någon som har shires Maxi-Flow Fly Combo, hur är dem?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: Jahopp
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit... 2
Svar
24
· Visningar
4 671
Senast: Fiorano
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 038
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 479
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel