Event vintertäcke ... 400g tror jag

K

Krabban

Någon som har det? Läste precis tråden om regntäckena från Event som INTE verkade hålla måttet. Hur är det m vintertäckena? tror det heter Event vintertäcke plus eller nåt, ett blått täcke.

Jag blev helt orolig nu :crazy:, men å andra sidan så verkade det inte vara några problem att lämna tillbaka det om det var dåligt. Åtminstone här i Ängelholm, eller?

Ni som är nöjda/missnöjda skriv gärna varför ni gillar/inte gillar det!

Tack på förhand! :bow:

jag har det blåa regntäcket från Event och det håller 100% torrt, men mitt gröna Event täcken håller 70% torrt.
Skulle köpa ett Event plus :love:
Skall själv köpa ett sådant efter jul, om man inte får det av tomten :D

Vi har ett Event vintertäcke (blågrönrutigt, det är några år gammalt). Det håller måttet! Men det gör också våra Event regntäcken (ett blågrönrutigt och ett ljusblått).

Eftersom vissa är nöjda och andra inte kanske de har ojämn kvalitet?

har ett täcke från event köpte de för tre r sen de har hålit tätt hittils och då har pållen haft de hela dagen både snö och regn..

Mitt e tre-i-ett täcket
ett regntäcke man stoppar i täcken efter väderlek *rekomenderas^* :idea:(utan lampa)

det kanske det är.
För mitt blåa håller 100% torrt och det gröna 70%, dom har även lite olika utföranden.

Hör med dem i Ängelholm, enligt Granngården här (delar stall med personal därifrån, bor i Munka ;) :D) har de INTE fått några klagomål på vintertäckena, däremot har de fått tillbaka hur många regntäcken som helst... :crazy:

Har själv tittar på vintertäcket och tror att det blir ett sånt till Vinafina :)

Ja jag tyckte det såg så skönt ut så jag har oxå beställt ett där :)! Visste inte att de hade så stor hästavdelning innan :idea:.

Skönt att höra :), blev lite orolig när jag läste andra tråden om Event regntäcke. :bow:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
791
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Vad är ni nöjda med? Jag upplever att jag har börjat få problem med mina, även de som ska vara bra. Själv har jag flera olika märken och...
Svar
8
· Visningar
3 067
Senast: lomuxx
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Tänkte berätta och varna all hästägare att vanvårdnad förekommer närmare än vad man tror, och oftare. Vi har hade ett jättefint...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
20 788
Senast: tussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben