Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar inte män i string heller. Jag är less på att min åsikt om vissa kläder alltid kritiseras. Det var samma sak när jag tyckte att Dotters outfit var gräslig, det var tydligen inte alls ok att tycka.
Det var väl snarare hela ditt resonemang som (med all rätta) blev ifrågasatt, om jag minns rätt.
Orkar inte ens bemöta, lämnar tråden istället.Det var väl snarare hela ditt resonemang som (med all rätta) blev ifrågasatt, om jag minns rätt.
Nä det var nog mitt resonemang angående Dotter du tänker på ...
Du får såklart ha din åsikt men du får ju också vara beredd på att du blir ifrågasatt när du skriver på ett forum. Jag minns inte ens hur resonemanget gick just den gången men om du uttryckte dig negativt om hur utmanande hennes kläder var så hoppas jag i alla fall att jag reagerade på samma sätt då.Jag gillar inte män i string heller. Jag är less på att min åsikt om vissa kläder alltid kritiseras. Det var samma sak när jag tyckte att Dotters outfit var gräslig, det var tydligen inte alls ok att tycka.