Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dietist kommer INTE gilla mina siffror ... Kommer ha gått upp massor efter denna vecka.. (semi x2 och final )
Min med... Men tror inte hon menar HELA TIDENMin dietist vill att jag ska äta oftare, men kanske inte ost.
Och jag är less på att (företrädesvis kvinnors) klädsel alltid ska kritiseras så fort någon bär något som sticker ut från mängdenDå har vi helt olika åsikt. Tycker faktiskt att underkläder har man under kläderna. Är så less på att se nakna rumpor på stranden tex.
Min med... Men tror inte hon menar HELA TIDEN
Min är om 10 dgr...Vi får skylla på ESC och se vad de säger. Jag har tid näst-nästavecka.
Var är galenskaper
Bara tråkiga, sega låtar
Jag gillar inte män i string heller. Jag är less på att min åsikt om vissa kläder alltid kritiseras. Det var samma sak när jag tyckte att Dotters outfit var gräslig, det var tydligen inte alls ok att tycka.Och jag är less på att (företrädesvis kvinnors) klädsel alltid ska kritiseras så fort någon bär något som sticker ut från mängden
Att folk är mer eller mindre nakna på stranden känns ju inte särskilt upprörande