Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte, varför skickar de inte typ Little Mix? De har ju inte brist på artister som kan show direkt...England vill nog inte vinna
Det är väl inte något man vill ha på sitt cv där? Eurovision. Är väl ganska töntigt därJag fattar inte, varför skickar de inte typ Little Mix? De har ju inte brist på artister som kan show direkt...
För att de vill inte arrangera det nästa år kostar för mycketJag fattar inte, varför skickar de inte typ Little Mix? De har ju inte brist på artister som kan show direkt...
Tänker på ika i rutan och ryserGillar de osynliga dansarna.
Kanske för att två av Little Mix tre medlemmar är gravida?Jag fattar inte, varför skickar de inte typ Little Mix? De har ju inte brist på artister som kan show direkt...
Vi kan starta en gofundme till demFör att de vill inte arrangera det nästa år kostar för mycket
Jo, det är en snygg outfit men inte mycket mer. Läser ifatt Buke under tidenJag gillar inte Grekland. Gillar den lila färgen på kläderna, men det är ungefär det enda jag gillar också.
Räknas det som att de blir för många på scen om man räknar med foster?Kanske för att två av Little Mix tre medlemmar är gravida?
Då får man istället skicka en korpulent herre iförd läderrock och guldkedjor runt halsen