Eurovision song contest 2021 - FINAL

Inget hos Rysslands bidrag tilltalar mej, men gillar budkapet OM jag hade förstått det, iom att det sjungs på ryska får jag ju bara gå på det alla säger att det handlar om,..

Kan inte säga att Rysslands bidrag är bra. Men jag gillar att det inte är nån tvekan om att det är just ryskt

Ryssland är lite för mycket politisk kampsång för min smak.

Malta gillar jag inte så om den vinner blir jag besviken. Lite för mycket Toy.

Malta ... Återigen förstår inte hypen alls... Ja hon kan verkligen sjunga men det kan ju The Mamas (eller va de heter) också.. Det räcker inte alltid. Låtens budskap är såklart ok men nej ju mer jag hör den ju mer "maron rouge" känsla får jag ..
Ni vet Marmalade med hur många kända sångare som helst...

Och jag vet att många tycker att portugal är ett sömnpiller men jag tycker den är skön. Behaglig och sticker ut på ett bra sätt...

Herregud vad Portugals sångare är duktig! Lite seg/trist låt bara. Black Mamba... Ska nog se om han/de har någon annan låt som kan passa mig bättre.

Liknande trådar

Kultur San Marino: Senhit – “Adrenalina” Estonia: Uku Suviste – “The Lucky One” Czech Republic: Benny Cristo – “Omaga” Greece: Stefania – “Last...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
5 163
Senast: Otherside
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 561

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka