Israels bidrag påminner starkt om någon annan låt men vilken??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte ensam! Jag frågade Hosey vad det betydde och han hade ingen aning först . Tror nån börjar tappa sitt modersmål...Alltså La Venda. När jag hörde den i bilen förut försökte jag återuppliva skolspanskan och komma på vad det betydde. Inte konstigt att jag misslyckades, vi kom aldrig till ögonbindel
Något om att de inte får heta bara Makedonien för Grekland men inte vill ha kvar Jugoslavien i namnet tror jag?Någon som vet varför det helt plötsligt heter Nordmakedonien? Eller var de bara inte överens i landet om vilket bidrag som skulle till Eurovision så södra sidan av Makedonien vägrade stå bakom vinnaren?
John Lundviks. En rad i alla fall där med solen, de låter nästan identiska.Israels bidrag påminner starkt om någon annan låt men vilken??
Makedonien och Grekland har efter många års strid kommit överens om vad landet ska heta. I Grekland är Makedonien ett landskap och de anser sig ha historisk rätt till namnet.Någon som vet varför det helt plötsligt heter Nordmakedonien? Eller var de bara inte överens i landet om vilket bidrag som skulle till Eurovision så södra sidan av Makedonien vägrade stå bakom vinnaren?
John Lundviks. En rad i alla fall där med solen, de låter nästan identiska.
DET kan jag däremot hålla med omMedge att det ändå är imponerande att kunna sjunga så höga toner samtidigt som man hänger i en något ostabilt sugrör modell större
Helt plötsligt är det inte. Det var något med Grekland som anser att de är riktiga Makedonien eller nått. Läste om detta i vintras därav namnbytetNågon som vet varför det helt plötsligt heter Nordmakedonien? Eller var de bara inte överens i landet om vilket bidrag som skulle till Eurovision så södra sidan av Makedonien vägrade stå bakom vinnaren?
Tidigare vinnare som gör covers på andra vinnares låtar, typ. Underhållning i väntan på röstningsresultaten.Varför är Måns där?