Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De lånar nog Danmarks stol.Disneys Frost på LSD Edward
Jag funderar på hur Australiens sångerska och dansare kommer upp och sen ner från pinnarna
De lånar nog Danmarks stol.
Graham Norton om densammeDe lånar nog Danmarks stol.
Jag tänkte detsamma. Australiensarna gick på LSD, Spanjorerna på Ecstacy...Spanien måste gå på uppåttjack
Hörrududu
Nä! Inte när det suger.Men man måste ju ändå medge att det är skickligt att få in opera, poppig powerballad och discoremix från 90-talet i en och samma låt. På tre minuter, dessutom.
Jag sa aldrig att det var positivt...
Nä! Inte när det suger.
Ska man kombinera så föredrar jag Kroatien från 2017
Alltså jag måste medge att jag har fastnat mer och mer för Australiens bidrag. Men när man äntligen förstår texten - och jag tyckte ändå jag lyssnade uppmärksamt - så påstår de att den handlar om "förlossningsdepression" Hey you, stone in my shoe? Nothing holding me down? Samt människor som flyger runt som stora drinkpinnedekorationer.
Medge att det ändå är imponerande att kunna sjunga så höga toner samtidigt som man hänger i en något ostabilt sugrör modell störreNä! Inte när det suger.
Ska man kombinera så föredrar jag Kroatien från 2017
Samt människor som flyger runt som stora drinkpinnedekorationer.
Graham Norton:Spanien måste gå på uppåttjack
Jag fick en vibb av två drunk White Girls som hittar en karaokebar på fyllan.Tyskland (Sisters) var allt bra uselt.