Serbien är lite för allvarligt för min skull, inget party här inte. 2 poäng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
EBU?Av samma anledning som Sverige och Israel - de aktuella TV-bolagen är medlemmar i EBU. Marocko har också tävlat nån gång, på 80-talet tror jag.
Ja det är väl givet?Jaha, jag trodde de var medlemmar men där ser man. Men måste bara påpeka att det är inte länderna i sig som är medlemmar/associates utan tv- och radiobolagen.
Japp.European Broadcasting Union. Väl?
Inte för alla. Jag trodde själv förut att det är länderna som är medlemmar i Eurovision.Ja det är väl givet?
Men var de fulla eller?Det här är roligt: danska juryn måste ha fått hjärnsläpp.
http://www.dn.se/kultur-noje/danmark-rostade-fel-gav-ukraina-tolva/
Men hur ser den så rutig ut biggest mysterium of the yearDet verkade vara en mjukduk så alla trappsteg o sånt är inuti den.
plz, låt någon engelsktalande kolla all text innan nästa gångHmm... eller när Petra Mede säger: "Now, let's get concentrated."
European Broadcasting Union. Väl?
Men hur ser den så rutig ut biggest mysterium of the year
Fast lite förståeligt, jag skulle kunna få ett sådant hjärnsläpp jag ocksåDet här är roligt: danska juryn måste ha fått hjärnsläpp.
http://www.dn.se/kultur-noje/danmark-rostade-fel-gav-ukraina-tolva/
Skärmen var en svart duk på ram typ, alla bilder/färger/effekter var projicerat och trappen var bakom duken så kan kunde gå som i en vanlig trappaMen hur ser den så rutig ut biggest mysterium of the year
Äh, de gjorde ett bra jobb tycker jag och förtjänar inte nån snark. Det måste inte vara perfekt.plz, låt någon engelsktalande kolla all text innan nästa gång
Verkligen. Båda två var ju stensäkra på engelskan. Den där kommentaren som Petra sa verkade dessutom inte vara manus, den kom spontant när något spårade iväg lite grand.Äh, de gjorde ett bra jobb tycker jag och förtjänar inte nån snark. Det måste inte vara perfekt.
Om inte deras engelska är bra nog kan ju för guds skull typ ingen hosta det här .Verkligen. Båda två var ju stensäkra på engelskan. Den där kommentaren som Petra sa verkade dessutom inte vara manus, den kom spontant när något spårade iväg lite grand.
Nej, i synnerhet när man jämför med hur det brukar låta. Det börjar oftast med GOOT EVE-NINK, YOOU-ROPP - och då vet man att man har ett skämskuddemaraton framför sigOm inte deras engelska är bra nog kan ju för guds skull typ ingen hosta det här .
Det enda Hosey sa hela kvällen (förutom "åh herregud vad är detta?") var "jävlar vilken bra engelska de pratar".