EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

Ja detta var lite förvånande men det har varit ett jäkla väsen på publiken när Ukraina varit på scen. Så den är nog populär i andra länder

Alltså... Det känns inte riktigt som att jag ens hört låten? Eller... kanske. Hon hade väl inte på sig det där förut? Inte direkt sommarens radioplåga.

AH, den sa jag att den hade rätt bra bakgrundsmusik på tyckte jag.

OH, det var den med den fina grafiken :angel::angel::angel:

Undrar det jag också, kanske folk märkte att rysslands låt var bra och därför röstade på ukraina?
Mäh, Rysslands låt var ju bara en snygg produktion, låten var en dålig kopia på BWO-typ :D

Så med det sagt tycker jag ändå att set var fint att Ukraina vann. Det var dessutom en mycket snyggare produktion än Rysslands :angel: :D (Och det är kul, tycker jag, när låtarna har inslag av andra språk än engelska :) Det är ju mycket charmigare än valfri mainstream tråklåt på engelska :up: )

vad löjligt, nu känner jag ju igen den.

och ... hon sjunger faktiskt rätt bra :o det var bara svårt att minnas den bland alla andra låtar, den var kanske inte så speciell så. Men jo, det är en låt som är helt ok tycker jag faktiskt.

Mäh, Rysslands låt var ju bara en snygg produktion, låten var en dålig kopia på BWO-typ :D

Så med det sagt tycker jag ändå att set var fint att Ukraina vann. Det var dessutom en mycket snyggare produktion än Rysslands :angel: :D
bwo vet jag inte vem det är :angel:

ja, grafiken var väldigt snygg tycker jag också! :up: mindes den nu när jag såg den :p

Jag tar tillbaka alla mina ord. Jag vet inte vilken som skulle vara bäst mellan australien och ukraina.
Australien hade en riktig pipa på sig. Men samtidigt så gillade jag ukrainas röst.

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 013
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 394
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
6 255
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka