Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast lite kul är det när ett så litet land som ukraina vinner mot stora ryssland (speciellt med tanke på deras historia!) och stora australien
VERKLIGEN!!!!SKANDAL?!
Undrar det jag också, kanske folk märkte att rysslands låt var bra och därför röstade på ukraina?Men den vann över Ryssland i alla fall - eller var det just därför den vann? För att markera mot Ryssland
FAST
var ukraina så bra?
Mäh, Rysslands låt var ju bara en snygg produktion, låten var en dålig kopia på BWO-typUndrar det jag också, kanske folk märkte att rysslands låt var bra och därför röstade på ukraina?
OH, det var den med den fina grafiken
bwo vet jag inte vem det ärMäh, Rysslands låt var ju bara en snygg produktion, låten var en dålig kopia på BWO-typ
Så med det sagt tycker jag ändå att set var fint att Ukraina vann. Det var dessutom en mycket snyggare produktion än Rysslands
Precis som de sa om Måns förra året
Grafiken är tydligen grejen
Det där tar jag bara som en positiv grej! så behöver man inte tröttna på denInte direkt sommarens radioplåga.
Bodies without organs - svensk grupp med bla Alexander Bard som varit med några gånger (?) i mellobwo vet jag inte vem det är