Eukanuba i Täby centrum?

cassic_bambi

Trådstartare
Någon som vet om de säljer eukanuba-foder på Täby centrums djurbutik?

Är på jakt efter fodret till mina hundar, men hittar absolut ingen info om återförsäljare för dem :crazy:

Sv: Eukanuba i Täby centrum?

Ring och fråga?

Annars vet jag att i a f Zoo-kompaniet i Arninge säljer Eukanuba.

Jag får inte tag på dem, men ska prova igen! Ska kolla det andra stället du skrev, tack så mkt! =)

sist jag handlade där (för... några år sedan ja) så hade de eukanuba. Sedan har arninge, som någon redan skrev. Om man vill ha specialsorterna är vallentunas hundbutik :love:

Inte ett DUGG opartisk vallentunabo :D

Jag har för mig att de säljer det där, är rätt säker på att jag köpt det till min hund där någon gång.

Tack alla för era svar =D Jag hittade det på Mörby centrum, som är lite närmre o åka till! Så nu e det lugna puckar igen :D Förtsa gången jag behövt jaga rätt på foder som stockholmsbo ;)

Tack igen =)

sist jag handlade där (för... några år sedan ja) så hade de eukanuba. Sedan har arninge, som någon redan skrev. Om man vill ha specialsorterna är vallentunas hundbutik :love:

Inte ett DUGG opartisk vallentunabo :D

Hehe såklart inte du är :D Varför åka långt när man har det bästa hemmavid :)

www.iamscruelty.com. Använde Eukanuba (har lite kvar) men kommer aldrig sponsra Iams matt köpa deras produkter. Maten innehåller enmassa fetter för att kompletera för köttförlusten, kött e dyrt o därför kan dom hålla ner priset! Har haft Bichon Frise i stort sett hela liv ,
underbar ras :) Nu har jag en 3 åring o en Valp på3 1/2 månad av rasen Westie. Fullrulle hela dagen! Tur att dom kan springa m när man rider!

Tråden är ett år gammal och det är inte Iams det gällde, utan Eukanuba.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 584
Senast: ii-ssa
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 417
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V