Z

Zannaah

Svart, lurvigt och kryper runt i det höga gräset, visst är det ett troll då? Eller kanske det är min lilla diva till katt som smyger runt efter mig när jag är ute med kameran?

DSC_0164.jpg

DSC_0126.jpg

(Taskig skärpa tyvärr)

DSC_0122.jpg

Någon mer som ha söta små troll som smyger runt i djunglen :D?

Sv: Ett troll

Tack :)! Det är faktiskt en väldigt bra beskrivning på henne, näpen men tuff. Min lilla misse upp i dagen.

Sv: Ett troll

Söta! Jag vill också ha en liten trollbebis :cry:. Försöker övertala mina föräldra att ta hem en liten vit kattunge, men de verkar bestämda på att ingen mer katt.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
812
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Marvin
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 752
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 115
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar