Etologiforum

F

Fejka

Finns det inte några här som skulle vilja lägga till ett etologiforum här på buke?:idea: Jag skulle tycka d va toppen!

tex.varför drar min häst hemmåt?varför kommer pållen aldrig till mig i hagen?(dåliga exempel):rofl:

Så,som sagt,fins det några fler som skulle vilja ha ett etologiforum?:smirk:

Sv: Etologiforum

hallå,några få visningar men ingen åsikt:smirk:

Hästhantering är väl ett alldeles ypperligt ställe för diskussion om just dessa exempel på etologi?

Eller... har jag missat något?

en tråd om att man vill ha ett nytt forum hör väl till bukehjälp men frågor etologi - hantering JA:D

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 708
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 266
Senast: Enya
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama