Ursäkta en dum fråga, men hur många diskuterar ens om sexchatt med andra är ok eller ej? Jag och sambon diskuterade sex (med varandra och med andra) i början av vår relation men liksom sexchatt? Om min sambo skulle sexchatta med folk skulle jag inte ens veta om det var i hemlighet för jag har ingen aning om vad vi har för "överenskommelse" kring det.
Bevis för att min namn är noll koll niphredil: jag frågade min sambo i morse vad han har för syn på om jag skulle sexchatta. Fick HELT annat svar än 1) jag trodde jag skulle få 2) vad jag suttit argumenterat för i tråden
. Först frågade han om jag skulle göra det för pengar eller för att jag tyckte det var upphetsande (eh ok) och sen sa han att nämen det skulle väl gå emot vad vi kommit överens om? KOMMIT ÖVERENS OM? Jag hade ingen aning om att vi hade nån form av gemensam policy på SEXCHATT.
Så, för att besvara trådens fråga: Ja, vi verkar ha regler som vi inte kallar regler men som vi förmodligen mest nystat ihop i våra egna huvuden utifrån vad vi förutsätter att den andra också tycker.