Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är just det jag menar. Enligt denna sidan så finns det vad jag vet inga regler som gäller för privatpersoner när det kommer till själva hanteringen. Eller missar jag något? Våra grannar påstår att dom tänker anmäla oss för att vi som privatpersoner river eternit utan "rätt skydd" på vår tomt.
Det står ju precis där vilka skydd du ska använda. Vattengjutning, masker, skyddsutrustning, när det behövs undertryck och efterventilering, hanterings- och skyddsinstruktioner för rivning inomhus resp utomhus, innanför och utanför inneslutning, hur du provtar materialet först osv osv osv. Vad saknar du? De skriver att regler för privatpersoner saknas men också att för er och andras hälsas skull följ alla regler som gäller för företag.Det är just det jag menar. Enligt denna sidan så finns det vad jag vet inga regler som gäller för privatpersoner när det kommer till själva hanteringen. Eller missar jag något? Våra grannar påstår att dom tänker anmäla oss för att vi som privatpersoner river eternit utan "rätt skydd" på vår tomt.