Erfarenheter av Voxra?

Krystalline

Trådstartare
Har ni testat Voxra?
Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet.

Vill egentligen veta allt. Hur var de första veckorna, hur funkade det i längden, osv.
Har redan testat 5-6 andra preparat men är allergisk mot dem. Det är jag säkert mot det här också, men värt att testa ändå, innan jag ger upp.
🌸

Jag har testat och slutade rätt fort. Jag fick varken effekt eller bieffekt. Kunde lika gärna ätit sockerpiller. Det hela var ett framsteg eftersom jag brukar få bieffekt men ingen effekt. Nej antidepp är inget som verkar funka alls på mig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
325
  • Artikel Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 916
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 773
Senast: SiZo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 060
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka