- Svar: 4
- Visningar: 430
FEI diskuterar att införa minimikvalifikationer för hoppning. Syftet är att säkerställa att ryttare har tillräcklig erfarenhet innan de tävlar på högsta nivå – en modell som redan finns i fälttävlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag reflekterade över detta när jag kollade på sändningen och hon från Sydafrika aldrig hade hoppat så högt och svårt. Nu var hon om jag mins rätt felfri i en av klasserna.Äntligen! Galet att det inte gjorts tidigare dock, förra helgens världscupsfinal (åtminstone de första två deltävlingarna) var mer än tillräckligt bevis på att det verkligen behövs.
Ja, hon var väl ett av få exempel som faktiskt gjorde hyfsat ifrån sig (tillsammans med den unga killen från Ungern, minns inte hans namn) men både Japans och Georgiens ryttare var riktiga skräckexempel som verkligen inte borde ha bemödat sig med att åka dit. Stackars hästar!Jag reflekterade över detta när jag kollade på sändningen och hon från Sydafrika aldrig hade hoppat så högt och svårt. Nu var hon om jag mins rätt felfri i en av klasserna.