Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag misstänker att vi båda blivit för gamla för ONS.Har ditt konto blivit hackat av Kris Kristoffersons fanclub?
Åh jag med!Jag har två
![]()
Miljoner gilla på det! Brittisk accent och jag är kördÅh jag med!Jag har definitivt en soft spot för män med brittisk accent. Jag smälter..
![]()
![]()
Jag ska gifta mig med denna man! Matt Smith för dem som inte vet.
![]()
Eller David Tennant.
Märks det att jag gillar Dr Who möjligtvis?![]()
Äh men tusan, jag hade ju svimmat på direkten!! Är han trevlig? Och rider han också alltså?Åh Matt Smith!!! Han red hos oss ett tag, satan vad vi dog varje gång han kom till stallet!!!!
Han är t.om. snyggare i verkligheten. Även i fula låne-ridskor och sammetshjälm![]()
Äh men tusan, jag hade ju svimmat på direkten!! Är han trevlig? Och rider han också alltså?
Jag är verkligen i helt rätt fas för hockeysnubbarna just nu, är en massa i "mitt" lag som är jämngamlaÖverst på min lista står Alexander Skarsgård och Jude Law, alltid.
Sen har jag en förkärlek till det lite ruffliga hockeyhunkiga, tänk skägg och slutspelstider och Henrik/Joel Lundkvist. Men de flesta börjar bli så unga nu (hur fel känns det inte när folk börjar vara födda typ -98?!), att de som passar in i min ålderskategori är lätträknade.
Men som tur är finns det ju karlar som ser ut så utan att vara hockeyspelare också.