Eran favorit hunk?

jared-leto-source-facebook.jpg

Skiter totalt i ålderskillnaden, Jared Leto :love::love::love:
Ed-Westwick_rare_photos.jpg

Men ska man ta nån i lämplig ålder så kan jag ta Ed Westwick oxå! :angel:

bb140419bb362.jpg

Men ska jag härma andra med hockeyspelare så Bud Holloway! :sneaky:

Jag tycker den här tråden och liknande är typexempel sexism och objektifiering som jag inte ställer upp på.
Sexism är att behandla folk annorlunda beroende på deras kön. Objektifiering av män kan snarare betraktas som att motverka sexism (den ensidiga objektifieringen av kvinnor). Sedan kan en såklart vara emot objektifiering generellt men jag tycker inte det är rätt att påstå att sådan objektifiering av män som sker här är sexism.

Jag är verkligen i helt rätt fas för hockeysnubbarna just nu, är en massa i "mitt" lag som är jämngamla :love: (är 96:a) fast de lite äldre är ändå de bästa, t.ex hetta, seguin och domdär :banana:

Haha, jag är 89-a så det är de där som är födda i början på 80-talet som är absolut snyggast, och de börjar tunnas ut. :cry:

Men det finns ju snygga, unga också. Typ Filip Forsberg. :love:

Sexism är att behandla folk annorlunda beroende på deras kön. Objektifiering av män kan snarare betraktas som att motverka sexism (den ensidiga objektifieringen av kvinnor). Sedan kan en såklart vara emot objektifiering generellt men jag tycker inte det är rätt att påstå att sådan objektifiering av män som sker här är sexism.
Inte ens i närheten

Så enligt dig är att objektifiera kvinnor sexism och negativt medans objektifiering av män är motsatsen.

Ditt svar är ett skolexempel på sexism.

Åh, jag är så dålig på att ge hunkexempel, kan aldrig komma på nån. För mig är det så lite utseende och så mycket personlighet och charm som gör det att just vanliga kändissnubbar sällan är särskilt intressanta. De absolut hunkigaste och sexigaste männen jag vet har jag träffat i verkligheten och de vill jag såklart inte visa bilder på ;).

Jag hittade dock en sjukt snygg snubbe på nätet för ett tag sen när jag googlade frisyrer:

men-hairstyle-the-men-bun-5.jpg

Och så kommer jag alltid tycka att Javier Bardem är otroligt sexig:

cca2f920-dbe7-0132-cec9-0e01949ad350.jpg

(hans fru också såklart)

Återkommer när jag har hunnit titta i min mapp med bilder på snygga människor, men spontant tänker jag på Hamid Fadaei :love:
tumblr_noit9sGGtF1qg22hlo1_500.jpg

@niphredil just personligheten är nog viktigast tror jag. Alltså jag tycker ju dr House är sexig. Hugh Laurie är dock inte så speciell. Samma sak med Tony och t.ex. Jim Lindberg.

Ja och så är Gunvald sexig. Inte Mikael.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 112
Senast: Migo
·
Mat Jag är i någon bak-period och är lite sugen på eventuella nya recept. Vad bakar ni helst?
2
Svar
23
· Visningar
949
Tjatter Jag kan inget om fotboll och ska köpa fotbollskort. Vilka ska man köpa? Vilka är de mest eftertraktade korten?
Svar
0
· Visningar
158
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
482
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka