Eran fåglars burar :)

MadicDomino

Trådstartare
Nu vill jag se bilder på era fågel burar samt deras mått :)

Jag har gjort en bur i måtten (BREDDxHÖJDxDJUP) 80x70x55 :o Och där bor två små undulater :D Tanken bakom denna storleken är att 2 undulater till skall komma :D

87893_1182365120.jpg

http://elipowe.bilddagboken.se/p/show.html?t=1182290401&id=63496151

Mvh
Eran Emma

Sv: Eran fåglars burar :)

Tjena. Min Meyer och min undulat bor i 100 x 60 x 170 cms bur. Har ingen bild tyvärr.

Jag har en bur på 120 x 180 x 120, men jag har också mina fyra fåglar lösa så att de får flyga fritt varje dag ett par timmar. Jag kan rekomendera att ställa upp buren högre. Det är ofta drag på golv, så de inte bli sjuka. Vore ju inte kul.

Min är köpt, men hade då ett plåttak. Det har jag tagit bort, och satt nät i taket istället så den blir öppnare och luftigare.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 751
Senast: Roheryn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 633
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag går nu i valpköpartankar då jag kommer att studera på distans och alltså vara hemma i 3 år framöver, känner att inget tillfälle är...
2
Svar
34
· Visningar
3 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?
  • Broddtramp