Era stall - bilder ***********

Sv: Era stall - bilder ***********

Jo, jag vet ungefär vad du menar... men hagen är ganska långt från huset och lite svårt att komma åt att gjuta golv och sånt så pass nära att det går att göra gångar från boxen till hagen...
I ladan finns det redan golv, och gubben e ju snickare så han fixar stall o material enkelt.. ;)

Lösdriften blir med jordgolv....får försöka fixa det så att det alltid är torrt o fint ändå (högst upp i hagen, så det lär inte bildas nån sjö där iaf)

Sv: Era stall - bilder ***********

Det är på K1 där jag jobbar. Nybyggt, superbra arbetsmiljö!

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
238
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
17 272
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
994
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka