Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ett litet inhop från en som annars bara hänger på islandshästforumet...
Ni är alla bra modiga ni!
Ni som är uppe på 1 meter å över, att ni vågar.....!!
Jag sitter ofta här inne och kollar på era filmer med stor skräckförtjusning!!
*kl*
puttar upp tråden lite med en film från häromdagen på mig och hästen som förhoppningsvis blir min på torsdag!
filmat dagen efter våran första hoppträning sen operationen.
första gången hon känns trött och seg. var nog väldigt trött i kroppen så vi jogga mest rundor lite. http://www.youtube.com/watch?v=5NgLauptCZo
film på mig och min ungponny (kat B) från årets säsongsdebut. Hoppade en LB och en LA och var felfri i båda. Hennes andra LA nånsin och hon har nollat båda. I mina ögon är denna ponny helt fantastisk och hittar jag bara nån som klarar av henne så kommer hon vinna SM. Tyvärr är hon väldigt speciell och absolut ingen barnponny så tillsvidare rider jag (21 år) omkring på henne, hihi. I LA:n tappade vi rytmen helt de tre sista hindren men för övrigt kändes rundan kanon.
men tack vare min underbara tränare som aldrig har låtit mig ge upp så är prinsessan nu en fantastisk tävlingsponny!
jag är 159cm lång och ja, jag reagerar också på att jag många gånger ser mindre ut på min B-ponny än vad andra "i rätt ålder" ser ut på sina ponnyer.
dagens träning. Lite missnöjd med min ridning till en början. Måste korta tygeln, bli stilla med överlivet o andas. Att han är lång o stark stundtals gör mig inget, det är så han är o det blir bättre Jag kan iaf lita på honom till 100% o vi har roligt tillsammans. Han hoppar med hela sitt hjärta o är alltid så glad
Får nog byta från dressyrgnägg till hit, med min lilla tösa som går från klarhet till klarhet inom hoppningen. Och även jag själv som varit extremt hopprädd, och hållit mig mycket till dressyren. Men hon är allt en riktig allroundhäst min lilla tjej.
Jag blir verkligen så glad av att se er! Ni har kämpat på så otroligt! Och du tycker verkligen om din häst!
Snart är ni nog ute på riktigt tävlingar också!
http://www.youtube.com/watch?v=KHG-78uDbjQ Dagens clear round. Var tvungen att bryta av till trav då han blev lite stressad efter röda planket. Försöker få det att flyta på så jag bryr mig inte om galoppen för tillfället. Saknas rutin hos oss båda
Ja hon är läcker.. Helt underbar ponny med massor av vilja och kapacitet.
Vi vill så gärna hitta en likadan fast i större modell när det blir dags att gå över till stor häst, vilket kanske blir aktuellt tidigare än jag trott..
Syns att hästen inte är så erfaren men absolut intresserad av att hoppa! Trevlig bjudning och absolut så ska ni träna vidare. Jobba mera på att galoppera framåt och få mera rytm. Jättetrevlig häst!
Hundavel & Ras Jag tror inte att jag någonsin gått en kurs med tydlig tävlingsinriktning, varken nu eller för ett antal år sedan. Det kan väl komma in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.