Era senaste filmer, forts

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste filmer, forts

KL

tänkte jag kunde bjuda på mina två senaste filmer, en seriös och en mindre seriös

från säsongens sista tävling. Tyvärr så krånglade filmkameran så är bara från 3e hindret och framåt. rundan kändes bra bortsett från ett missöde innan första hindret som gjorde att jag fick lägga en volt
http://www.youtube.com/watch?v=s7Ld8x4DCXQ

en lite mindre seriös film. jag har under ett par års tid lyckats fånga en och annan rolig incident som jag och mina kompisar gjort i hoppsammanhang och här är resultatet
http://www.youtube.com/watch?v=pEFGU1gETTc

Jaa, han ska nog bli fälttävlanshäst. Ev. ska han få prova häcklöp först, men vi får se. Jag är lite velig, men hoppa måste han ju kunna i båda så :laugh:

Sant. Det är dock en jäkla skillnad på hoppteknik över häck och över banhinder.

Min ska starta häcklöp nu till våren, är det tänkt. Får hoppas han kommer ihåg hur man lyfter på benen ordentligt efter det också! ;)

Jo, det är klart. Men han har inte hoppat häck innan heller, så vi tänkte lära honom hoppa först så tar vi häckarna till våren. Känns lite halt o snöigt att börja med det nu.. ;)

Kul! Kanske dom får springa mot varandra då :)

Ja, man får börja nånstans, vid lämpligt tillfälle..!

Ja, kanske, var bor du? =)

vilken härlig bebbe-häst! och vilken supertränare du verkar ha, låter otroligt positiv :) men har du kvar din gamla också?

Tack så mycket! Och jaa, hon är jätteduktig.

Har kvar min andra också, men han är till salu...

Din häst såg också trevlig ut!

Jaha okej, får man fråga varför? han lär ju inte bi svår att sälja iaf, gillar den hästen skarpt :love:
Tack så mycket :)

Unghästen var ju hur fräck som helst! Ser ju ut att vara positiv mot hinder med :)

cahs: Tack så jättemycket! Har verkligen jobbat med sitsen så det är så himla kul att höra att det går åt rätt håll :D

Jadå, det är ingen hemlighet ;). Har inte möjlighet (ekonomi främst) att ha mer än en häst i nuläget. Därför måste jag sälja honom. Tråkigt, men sant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
Tjatter Jag och sambon kommer spendera lite tid i Stockholm imorrn, tid ca 15-20. Vad finns att hitta på så dags? Vi nördar gärna på museum och...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: gul_zebra
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar