Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tycker du tittar ner på hästen några gånger i början och har glappande tyglar. Det kan ju vara filmen som luras men överlag tycker jag det ser bra ut. Beundrar dig som orkar rida en så pass stor häst
Jo jag låter tygeln glappa ganska medvetet i början ingen idé att försöka rida ihop honom när han är tjurig, han vill bara galoppera i full fart o hoppa
Jag är expert på att titta ner
Tack annars, jag tycker om honom, han är så himla rar
Det beror väl på hur bra eller dålig kvaliten är på hovarna. Min kan utan problem hoppa utan skor och hovis får ändå inga problem att sätta på skon igen.
Ser ut som en trevlig en!
Men jag tycker du borde hjälpa honom mer. Långsidan rätt fram märks det redan andra gången du kommer att det blir trångt, då rättar man det till dom andra gångerna. Rätar upp sig lite och "stänger" handen.
Men den ser riktigt trevlig ut! Kommer nog bli bra!
Tack för kommentaren!
Det var meningen att vi skulle rida på tre galoppsprång de andra gångerna, men han "vågade" inte riktigt länga ut sig ordentligt, och när jag sen skulle ta tillbaka så låg han på så det blev lite knas ett tag men som sagt, jag har bara haft honom i en månad och hoppas att det kan bli något bra
Okej, nu ska jag hänga ut mig ordentligt
Verkligen inte våran bästa runda jag kan inte kalla det rida.
Tips på hur jag kan få honom att sluta hoppa åt sidan och kasta med huvudet innan man ens hinner vända tillbaka honom? Ser ut som jag rycker honom jättemycket i munnen Filmen saktar ner otroligt. Han blev lite trött mot hinder nr 7. http://www.youtube.com/watch?v=hPdzj0uLpmY
Jag älskar verkligen att titta på träningarna med er!! Längtar varje vecka tills något nytt läggs ut!
Det ser alltid så harmoniskt och tryggt ut. Ni ser ut att ha roligt och verkar väldigt trygga ihop. Får sån inspiration av er. Det ser bara så jäkla lätt ut! älskar den typen av häst.
Sen verkar ni ha väldigt roliga träningar. Bra övningar som man får bra med tips ifrån
Hästmänniskan Jag är rätt dålig på att sätta mål överlag utan gillar att ta det som det kommer numera.
Mitt främsta mål är att ha roligt med hästarna...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.