Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och här kommer film på min 05a från gårdagens tävling. Tycker att hon skötte sig superbra, banan i 90 var inte alls rolig, väldigt svårt att hitta ngn rytm och mycket kritik från framförallt unghästryttarna... I 1m var hon lite väl laddad, men hoppade med otroligt mycket självförtroende och härlig inställning
Måste bara säga att det är en otrolig skillnad på den hästen. Vilket jättejobb du gjort med henne. Det är så roligt att se på filmerna hur hon utvecklas! En eloge till dej
Tack så jättemycket!
Vad glad jag blir att du tycker det, det är så svårt att se dom små framstegen själv ibland när man ser dem varje dag, även om man måste försöka framförallt med en sån häst som är så speciell..
Då har jag och Clark Kent varit på våran andra Clear round.
I 90 cm gick han jättebra, fick ett stop på plankhindret. (jag var så glad att han hoppade banken så jag glömde driva)
I 100 cm var han piggare och tyckte att det var jättekul. På tredje hindret tog han inte min förhållning så vi kom för nära. Sen på planket vet jag inte vad han gjorde... var väl fortfarande lite läskigt. Men jag är jättenöjd med han.
Vi var där på tisdagen med ponnyn, överlag tycker jag hela tävlingen var trasslig. Inte bara banorna.
Dock var 90cm's banan för er Lätt C banan för dom. Och 1m's banan Lätt D
Fin runda. Bra att du rättar galoppen. Igår när jag var iväg på tävling såg jag otroligt många som struntade i galoppen.
KL
Igår gjorde jag och min flicka debut på tävlingsbanorna. Det är då min "lilla" Kimbi (ca 175 cm) som är 5 år som tävlade för första gången. Det var även min första start på 5 år. Vi hoppade 80 och 90 cm. Nollade i 80 och ett pet i 90 där hon blev lite trött och trampade om lite innan hindren.
Kan tillägga att i våras kom inte vi runt en bana på 60 cm på pay and jump, utan då var hon livrädd för allt och stod på bakbenen och bockade runt. Sedan dess har vi gjort en hel del framsteg : )
Bäbishoppning. Andra gången min kuse hoppar under ryttare. Eller ja, hoppar och hoppar.. Upphöjda galoppbommar är ett bättre namn.. http://www.youtube.com/watch?v=v-iObFdckbM
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Räknade på det för många år sedan, men borde vara någorlunda samma i dag - om du tänker ha stallet som fulltidsjobb så behöver du minst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.