Era senaste filmer, forts

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste filmer, forts

Jag tror inte det var så Poisonous menade. Innan räcket jagar du framåt istället för att sitta uppe.

Okej, jag förstår. Det har du nog rätt i (jag kan ha varit lite upphetsad :P). Jag tyckte att vi låg rätt när jag red det var därför jag blev så chockad när han stannade. Dock ser jag nu när jag studerar filmen att vi låg lite knasigt. Aja, inget att haka upp sig på. Får jag fråga vad du tyckte om min ridning resten av banan?

Det såg bra ut. Som du säger, du blir lite exalterad.
Men det ser inte ut att vara någon snäll lugn häst heller utan det verkar vara lite go i honom.
Härligt att du använder galoppen fastän de går lite fort och inte bråkar med honom om att lugna ner sig. Tror rytmen skulle bli förstörd då.
Men han verkar vara lite tjaffsig i munnen, är han alltid så?

Senast ändrad:

Tack!

Han är lite knepig i munnen, men på hemmaplan och när jag åker iväg och tränar så är det inte så farligt utan då håller han mest på och rynkar på mulen och gapar ibland. Det blir värst på tävling och jag tror att det beror på att han inte har så mycket rutin än och blir lite stressad. Jag hoppas att det ska bli bättre med tiden. :)

Tack! :)

Och Remix: Han bara växer och växer, och är fortfarande inte spec musklad än.. Haha! Får se vart han slutar..

Tack pomelo!

Nyfiken på vad uppdragen menas Dialhard?

Film från våran andra 90cm i söndags, "titthinders-klass" på närliggande ridskola, 0 + 4 fel :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZAiAni7W83Q

Är så nöjd med honom, även om han var ngt spänd p.g.a alla farliga titthinder:p. Kommer lite nära någon gång och totalt i botten på hinder nr.3 i omhoppningen - men han hoppar upp sig finfint:D (kan ibland vara lite slarvig med sånt). Och att han hoppade vattnet var över all förväntan =)

Lägligt att vi kommer ur bild precis när han bryter ut :angel: Stackars liten blev lite skärrad av den farliga muren :p Men tar den ändå jättefint nästa gång, söthäst! :love:

Jahaa du menar så! Haha! Jaa han är byggd lite så, är en del fullblod i honom o så.
Men tvingar i honom massa mat så han ska lägga på sig lite extra också :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
Tjatter Jag och sambon kommer spendera lite tid i Stockholm imorrn, tid ca 15-20. Vad finns att hitta på så dags? Vi nördar gärna på museum och...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: gul_zebra
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat

Omröstningar