Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

tack :D
Ja det gör ont att tänka tillbaka den dagen hon klev ur transporten framför mig. Det fanns inget kvar av min häst och tårarna sprutade när jag satt på henne igen och hon var ännu mer stressad än då jag tog an henne första gången. Hästen som var så fin i kroppen, harmonisk och vi hade äntligen kommit någonstans i ridningen när jag var tvungen att lämna henne var ett minne blott. Tack och lov har hon repat sig mycket fortare än jag någonsin vågat tro.

Sicken modig sambo du har :D (och vilken redig pålla!)

ras gissar jag på nån korsning, typ nsv-quarter? Eller så är det en travare med mycket hovskägg :D

Sicken modig sambo du har :D (och vilken redig pålla!)

ras gissar jag på nån korsning, typ nsv-quarter? Eller så är det en travare med mycket hovskägg :D

japp, hon börjar se ut som en riktig häst!
hon var trött därav sambos plötsliga mod (och löftet att provsitta innan hon blir såld):D

hästen är faktiskt en 23årig travare, dock varit ridhäst sedan 3års ålder:idea:

Ja hon är jättefin :)
haha ja då är det bäst att passa på att kasta upp dem :p Tur att du hade med dig kameran!

Oj såpass gammal alltså! Himla fin i kroppen och hullet för åldern måste jag säga :)

*kl*
Ingen ridbild men en bild på min snygging iaf :D
28007886.jpg

Åh jädrar vilken snygg häst!
Vad är det för en?

Visst är han :love: Han är en 4 årig appaloosa.
Tyvär så är han expert på skada sig så vi har inte kommit så långt med ridningen.
Han är e: Mystery Bo ue: Elderberry Ace

Bombar med ett gäng bilder från dagens pass när sambon provade på efter en stund :)
DSCF2098.jpg

beskuren2.jpg

DSCF2026.jpg

DSCF2092.jpg

gud vad stor hon ser ut att ha blivit :o och snygg :love:
vill me ha en westernsadel.. igen, och ett ridhus :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 607
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka